שירות כושל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באוקטובר נשלח עותק של ביטול הוראת קבע לשני מנויים של מפעל הפיס.
למרות זאת חוייבתי בסכום של 120 שקל עבור דמי מנוי לחודש נובמבר.
לאחר שיחה טלפונית ממושכת ב- 22.11.05, הוסבר לי, שבשל חוסר מסמך מסוים, הם לא חייבים לפעול בהתאם להודעת הביטול.
לדעתי, מחובתם להודיע לי בטלפון ולשלוח את הטופס לשם מילוי.
בעקבות זאת, ביטלתי את הכרטיס ודרשתי החזר של החיוב הלא צודק.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר הכף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|