|
|
|
|
|
|
המתנה של יותר ממחצית השעה למענה שרות לקוחותr.< |
נושא התלונה: |
יום חמישי 30 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשבועיים שקדמו לתאריךזה ניסיתי כ5-6 פעמים לקבל מענה של נציג אנושי על מנת להודיע על שינוי חשבון בנק וגרירת חיוב הכרטיס אל החשבון החדש. מכוון שבמענה הממחושב לא קיימת אופציה כזו בחרתי באופציית נציג שרות. המתנתי יותר ממחצית השעה אך לא קיבלתי שום מענה אנושי. והתייאשתי....
אשמח לטיפולכם!!!
|
ביזבוז זמן וכסף עבור שיחה מירושלים לאיזור ת"א. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|