פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה לנציג לקוחות בטלפון במשך יומיים. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
השלום והברכה
לאחר שניתבשרתי כי חברה אשר לה אני משלם דרך הישראכרד פשטה את הרגל. רציתי לברר מה לעשות בנידון , כדי לבטל את המשך התשלומים. התקשרתי לחברת ישראכרט והם שמו אותי בהמתנה למשך 15 דקות , לאחר מכן ענתה לי נציגה שהפנתה אותי מיד למחלקת בירורים בטלפון . אך גם שם נאלצתי להמתין לנציג שירות עוד 15 דקות , וללא הועיל התיאשתי וניתקתי את הטלפון. לאחר כשעה ניסיתי שוב את מזלי אך ללא הועיל המתנתי כ 30 דקות בטלפון עד שהיתיאשתי.
למחרת התקשרתי בבוקר והמתנתי שוב בטלפון כ 30 דקות עד שנציגה בשם בת אל ענתה לי בצורה יפה ומכובדת יש לציין, ותשובתה היתה , תשלח תלונה בפקס.
ואני שואל על מה תלונה ? על עצם התשלומים או שמה על זמן ההמתנה שעלה לי יותר מכך? או על ההתיחסות הנלוזה כלפי אנשים שמצפים לשירות מינמלי?

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה