המתנה לנציג לקוחות בטלפון במשך יומיים. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 19 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
השלום והברכה
לאחר שניתבשרתי כי חברה אשר לה אני משלם דרך הישראכרד פשטה את הרגל. רציתי לברר מה לעשות בנידון , כדי לבטל את המשך התשלומים. התקשרתי לחברת ישראכרט והם שמו אותי בהמתנה למשך 15 דקות , לאחר מכן ענתה לי נציגה שהפנתה אותי מיד למחלקת בירורים בטלפון . אך גם שם נאלצתי להמתין לנציג שירות עוד 15 דקות , וללא הועיל התיאשתי וניתקתי את הטלפון. לאחר כשעה ניסיתי שוב את מזלי אך ללא הועיל המתנתי כ 30 דקות בטלפון עד שהיתיאשתי.
למחרת התקשרתי בבוקר והמתנתי שוב בטלפון כ 30 דקות עד שנציגה בשם בת אל ענתה לי בצורה יפה ומכובדת יש לציין, ותשובתה היתה , תשלח תלונה בפקס.
ואני שואל על מה תלונה ? על עצם התשלומים או שמה על זמן ההמתנה שעלה לי יותר מכך? או על ההתיחסות הנלוזה כלפי אנשים שמצפים לשירות מינמלי?
|
|
|
|
|