פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון ועוגמת נפש מצד חברת ישראכרט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הוצאתי כרטיס קורפורייט לי ולאשתי בתור עובד חברת קודאק,בעת ההצטרפות נאמר לי שמקבלים ארוחת בוקר זוגית על ההצטרפות.
אני קבלתי את הכרטיס לבנק ולאחר מכן קבלתי את הארוחת בוקר הבייתה בדואר,
לאשתי בתור הבת זוג לא עשו את הכרטיס כי היא לא הייתה שותפה בחשבון,הוספתי אותה לחשבון ורק אז הוציאו לה את הכרטיס,גם לאחר מכן דיברתי עם כמה נציגים ונאמר לי כי היא צריכה לבצע שימוש וגם את זה עשינו ומאז אני בשיחות עם נציגים והם ממש צוחקים לי בפנים וכל הזמן אומרים אתמול אתמול יצא אליך ושום דבר, דבר זה גורם לעלבון,עוגמת נפש ולבזבוז זמן וחוסא התחשבות מצדכם
ארוחת בוקר במתנה שלא התקבלה סוג הנזק :
לשלוח לי את מה שמגיע לי+פיצוי פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה