פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מחפיר בהנפקת כרטיס אשראי "חבר" נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיס אשראי חבר באינטרנט לפני מספר חודשים, עקב מספר נסיונות כושלים של חברת השליחויות להעביר לי את הכרטיס ( משום שלא תיאמו איתי מראש למרות שחזרתי ובקשתי שיעשו זאת), אשתי התקשרה לחברת ישראכרד לברר מה עם הכרטיס. שם אמרו שיבדקו מול חברת השליחויות, לאחר זמן התקשרו מחברת השליחויות ואמרו שהחזירו את הכרטיס לישראכרד, שוב התקשרה לישראכרד ( עליי לציין שבכל טלפון כזה זמן ההמתנה הוא כשעה) שם אמרו שהכרטיס בוטל ועליי להזמין חדש דרך האינטרנט ושחברת השליחויות הוחלפה עקב תפקודה הלקוי של הקודמת. באינטרנט לא הצלחתי להזמין ושוב התקשרתי לישראכרד כדי להתעצבן ולהזמין חדש. בשעה טובה קיבלתי את הכרטיס, אך שובר לדי וי די נייד לא קיבלתי. שוב התקשרה אשתי לישראכרד שם אמרו שלפי הכתוב במחשב לא מגיע לי????????אשתי התקשרה לחבר שם אמרו שלא מבינים למה לא מגיע לי ויבדקו מול ישראכרד. אחרי כמה זמן שוב צלצלנו לחבר ואמרו שזה עדיין בטיפול ואני עדיין מחכה.....
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת שובר ל- די וי די נייד באופן מיידי ופיצוי הולם לעוגמת הנפש פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה