פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נפלתי קורבן לנוכלים בשם: עסקה זהב" ועסקה טובה לצרכן" בכרטיס האשראי שליde נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
02.08.09
לכבוד
ישראכרט
מחלקת ברורים

שלום רב
הנדון:חיובים שלא כדין מס. ברור 1870724

פניתי אליכם בפקס ביום 13.7.09 וביקשתי לבטל חיוב מ 02.06.09 ע"ס 2595ש"ח.(שובר מס.1015)
החיוב הוא ע"י "עיסקה זהב".ברצוני לחזור ולהדגיש שמס. הכרטיס נמסר להם בטעות והם לא סיפקו לי דבר.הודעתם לי בפקס חוזר באותו יום שמכתבי התקבל ויטופל.מאז עברו 3 שבועות וטרם קיבלתי זיכוי
על העיסקה שכלל לא בוצעה.
להפתעתי הרבה,גיליתי שב 22.07.09 חוייבתי בסכום זהה-2595 ₪ ע"י חברה בשם"קניה טובה לצרכן"
למותר להדגיש שגם הפעם כמו בפעם הקודמת לא סופק לי דבר.
אני סבור שנפלתי קרבן לנוכלים שגוזלים את כספי.
הטיפול האיטי שלכם בתלונתי גורם לכך שסכומים נוספים יורדים מחשבוני מבלי שהזמנתי דבר וכמובן מבלי שקיבלתי דבר.לנוכח השיטתיות בפעולת הגזלנים אתם נדרשים לפעול במהירות ובנחרצות לביטול החיובים ולעצירת הגזל השיטתי.
למותר לציין שאני כלקוח ותיק מאד של ישראכרט מצפה להחזרה מהירה של כל הכספים.אני רואה אתכם אחראים לנזקים שנגרמים לי ודורש לקבל תשובה מיידית לפניתי בטרם אאלץ לנקוט בצעדים
משפטיים.
מצ"ב תדפיס מחשבון כרטיס האשראי המסתיים ב 2063.
אבקשכם להתרשר איתי ללא דיחוי ולדווח לי על הזיכויים.
בכבוד רב

גדעון רבינא ת.ז.009732181
טל:0546688206
עלבון ועוגמת נפש. סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה