שרות לקוחות שאיננו קיים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מספר פעמים פניתי למוקד שרות הלקוחות של החברה, כדי לבקש שינפיקו לי מספר אישי לכרטיס האשראי (היי, זה לא אמור להיות האינטרס שלהם להנפיק לי כזה?)
המוקד תמיד עמוס, תמיד נשמעת הודעה כי "זמן ההמתנה ארוך מהרגיל" (ואכן, גם המתנה של חצי שעה אינה מביאה לשיחה עם נציג)
בכל פעם נעתרתי למענה האלקטרוני המבטיח שנציג יחזור אלי - הדבר לא קרה.
פניתי פעמיים דרך אתר האינטרנט ושוב - אין תגובה.
אולי דרך האתר הזה אצליח...
|
שיפור מיידי של שירות הלקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|