|
|
|
|
|
|
טיב השירות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כרטיס חבר החדש אותו קיבלתי לפני כחדשיים נבלע בעת נסיון להוציא כסף מכספומט לפני שבועיים.נכון להיום אין לי עדין כרטיס ואני נוסע ביום ראשון 6.9 לחו"ל
ישראכרד טוענת שהכרטיס התבלה וכי לא אקבלו עד יום ראשון יום הנסיעה
זה טיב השירות של חברה זו
|
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|