פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכמים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מחודש אפריל 2008 אני משלם חוב שיש לי לחברת האשראי, ישראכרט. והחוב צפוי להסתיים בדצמבר 2009. לפני יומיים שוחחתי איתם בטלפון עם נציג בשם אלי ואז הוא אמר לי כי נכון יש לי עוד 2 תשלומים. במהל השיחה פתאום אותו אלי מוסיף לי עוד 3 תשלומים שלא אמורים להיות, לפי החישוב שלי ולפי האמרה שלו בתחילת השיחה, לאחר שאמרתי לו כי הוא אמר שיש לי עוד 2 תשלומים בתחילת השיחה הוא החל לצעוק אלי ואמר אל תכניס לי מילים לפה וקרא לי שקרן!!! כשביקשתי מנהל הוא אמר כי מנהל שלו לא מקבל שיחות באון-ליין ואחרי התעקשות שלי, למרבה הפלא, יש מנהלת בשם לבנה שמוכנה לדבר איתי. לאחר ששוחחתי איתה, הובטח לי שהיא תשלח לי למייל תוך שעה וחצי את כל החיובים וחשבונות של החוב שלי. אני ממתין כבר למעלה מ-72 ועדיין לא קבלתי למייל שום חויב.
קל המייל הדרוש וסיום הטיפול של החברה ההזויה הזו!!!! פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה