פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב למתן אבטחת צ'קים נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
המגר 40 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
עפ"י תיקון לחוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים, התשס"א-2000
"שירותים פיננסים" - שירותי בנקאות, מתן אשראי וביטוח;

בהמשך לשיחה ביום 14.12.09 [לאחר שסורבתי לקבל אישור לעיסקה בצ'קים בחנות בקניון הצפון בנהריה] עם מוקדנית במחלקה לאבטחת המחאות שמסרה את שמה הפרטי – ג'ודי, לאחר שהעברתי לרשותכם טופס מלא שנשלח אלי בפקס וצירפתי דפי חשבון של שלושת החודשים האחרונים וצילום תעודת זהות, הכל כנדרש, נמסר לי כי אינם מאשרים לי לרכוש באמצעות צ'קים בבתי עסק אשר להם אתם נותנים שירותי אבטחת המחאות.
לשאלתי מדוע אין אישור נמסר לי כי לא ניתן למסור לי את הסיבה למרות שאני בעלת הצ'ק.
בתשובה לפנייתי לחב' ישראכרד נעניתי ביום 11.01.2010 "חברתנו אינה מוצאת לנכון לפרסם את שיקוליה בנוגע להענקת השירות הנדון.
כפי שנמסר לך, לפי הנתונים שבידינו אינך עומד בתנאים הדרושים לקבלת שירות זה"

בתאריך 14.01.10 העברתי תגובתי נמצ"ב לחברה

בהמשך למכתבך [מכתבכם מיום 11.01.10 אצלכם 2000 /פ] הריני לציין כי תשובתכם לא רק שאינה מספקת אלא מציגה התחמקות מתשובה ענינית לתלונתי.

מאחר ומדובר בי כלקוחה ובהמחאות שלי,
מאחר ומדובר בהצגתי באור שלילי בכל בית עסק שבו אינכם מאפשרים לי לבצע רכישות ובכך גורמים לי עוגמת נפש שאין לתארה ו/ או לכמתה, הרי שמין הדין ומן המוסר לפרוט בפניי את סיבותיכם לעשות כך.

אני פונה ומבקשת שוב לדעת את הסיבה המדוייקת ולקבלה בכתב, מדוע אינכם מוצאים לנכון להעניק לי את השירות הנדון.

לצערי, מאז ועד היום לא נעניתי.

אודה לתשובתכם
עלבון סוג הנזק :
1. אישור מתן שירות אבטחת צ'קים 2. פיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לי פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה