פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוחות ישראכרט בארוחה זוגית במסעדת בליני במרכז סוזן דלל. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני ימים ספורים קיבלנו מכתב לביתנו בדואר מאת חברת ישראכרט
המפרט קבלת הטבה עבורינו כחלק מהיותנו לקוחות חברת ישראכרט.
במכתב החברה מציע הטבת יחודית הניתנת אך ורק ללקוחות חברת ישראכרט :
" 300 ש"ח ארוחת ערב זוגית ומפנקת" במסעדת "בליני" ברח' יחיאלי 6 בת"א במרכז סוזן דלל. מאופן הצגת הפרטים במסמך ההטבה די ברור ואינו מותיר ספק לכל בר דעת שהחברה מעניקה הטבה של ארוחה זוגית בשווי 300 ש"ח.
שמחנו על ההזדמנות והחלטנו לחגוג אני ואשתי את יום הולדתי ה-40 במקום זה.
אשתי טלפנה למסעדת בליני שבוע קודם והזמינה בטלפון 2 מקומות לארוחה זוגית עם ציון פרטי ההטבה שבידנו ונקבע ליום שישי ה-19.3.2010 בשעה 22:00.
כשהגענו באותו ערב למסעדה, אכן נשמר עבורינו המקום.
המלצרית מסרה לנו תפריט רגיל של המסעדה.
כשציינו בפניה שיש בידנו שובר הטבה, היא הלכה וחזרה במקומה אחראית המקום בשם אסתי ומסרה לידנו דף נייר עם רשימה מצומצמת של פריטים הכלולים בארוחה וקיבלנו שעלינו להסתפק בבחירת פריטים מאד מצומצם ולא אילו שחפצנו בהם מלכתכילה בתפריט הראשי שכן מדובר במסגרת ההטבה.
הזמנו את האוכל וסעדנו את הארוחה.
הזמנו בנוסף שתי כוסות קפה בתום הארוחה.
שקמנו ללכת, השארנו טיפ למלצרים, ופנינו ללכת.
באותו הרגע אחראית המסעדה הגישה לנו חשבון לתשלום בסך 324 ש"ח המורכב מ-300 ש"ח עבור השובר + 24 ש"ח עבור שתי כוסות קפה.
נדהמנו הן מהדרישה לתשלום וכן מצורת ההתייחסות של אחראית המסעדה לנושא.
מתוך המסמך שנמסר לנו ע"י ישרכראט ותוך דין ודברים עם אחראית המקום
הבנו שנפלנו על הטעיה ברורה וגסה בלקוחות אשר אינה משתמעת לשתי פנים.
פשוט דרך להטעות לקוחות ולגרור אותם למסעדה ולגרום להם לשלם סכום שלכל דעות גבוה, בו בזמן שאילו הדברים היו מובהרים בנייר והן בעל פה לא היינו בוחרים להוציא סכום כסף כזה ובוודאי ובוודאי לא על ארוחה כזו ובמקום זה.
בלית ברירה מסרנו את כרטיס האשראי שלנו כדי לא ליצר מהומות במקום, ולו רק שעצם בירור הפרטים שלו יאשר אצל ישרכרט השימוש שלנו בהטבה, אך בוודאי לא לאשר חיוב התשלום.
לצערנו, וללא חתימה ואישור מצידנו, אנו מחוייבים במלוא התשלום בכרטיס האשראי.

אנו מבקשים לתבוע החזר כספי מלא והוצאות עוגמת נפש על אופן ההטעיה והטיפול של ישרכארט בלקוחות וכן מצד יחס אחראית המסעדה לגבי הטיפול בנושא שביודעין אף הודתה בפנינו שהעניין מטעה ועל שבחרו נציגיהם ביחד ולחוד להטעות ולהונות לקוחות בתרמית כזו.
כמו כן כדאי להזהיר לקוחות אחרים שלא יפלו בפח הזה.
אנו חשים אכזבה גדולה שנפלנו קורבן לתרגיל מסוג זה ועוד במועד חגיגת יום הולדת.
אודה על סיוע שלכם בעניין. תודה.

אני מעוניין לשלוח אליכם העתק המכתב כדי שיהיה ברור אופן הצגת הדברים במכתב שהוא מקור הטעית לקוח
אך אין אפשרות לצרף קובץ. אנא צרו קשר לפני משלוח ההודעה
כספי סוג הנזק :
תביעת ישרכרט ומסעדת בליני על החזר כספי פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה