|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעת קנייה בסניף של סופר פארם, הוצע לי להצטרף למועדון לייף סטייל. הובהר לי כי כל שידרש ממני זה למלא פרטים אישיים ולמסור לשליח פרוט חשבון וצילום תעודה מזהה. לאחר ביצוע כל התהליכים המתבקשים קיבלתי את כרטיס האשראי. לאחר כשבועיים מקבלת הכרטיס קיבלתי טלפון משרות הלקוחות כאשר בשיחה זאת מבקשת הנציגה לקבל ממני צילום של צ'ק או אסמכתא מהבנק שהחשבון הוא אכן שלי?? כמובן ששאלתי מה הבעיה ומדוע מטריחים אותי שוב אך התשובות שקיבלתי היו שזה נוהל החברה!? אם זה נוהל החברה מדוע לא ביקשו ממני את זה מראש ומדוע אני צריכה לטרוח כל כך הרבה פרוצדורלית בלי הסבר הגיוני...התקשרתי באותו היום לנציגת שרות,ביקשתי לדבר עם מנהל. השיחה עם המנהל הרגישה לי מזלזלת ושוב לא הבנתי מאומה מלבד זה שהחליטו לבקש זאת ממני בגלל סיבה שהיא לא יכולה לשתף אותי בה!! ראשית זה מעליב שנית אני לא חושבת שאני צריכה לרוץ אחרי הבנק שלי להשיג טפסים שאני אינני יודעת מדוע הם נדרשים והחשוב מכל זה שהשרות לקוחות כל כך גרוע ומשפיל שלרגע שכחתי שמדובר בעסק שמנסה למכור את מועדון הלקוחות שלו לי ולא להפך
|
הסבר ומציאת פתרון הולם ומתאים גם ללקוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|