פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שרות גרוע ביותר מקצועית והומנית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
פניתי לחב' ישראכרד במטרה לבקש בעזרתם לתקו עיסקה שבוצעה באופן שגוי, ענתה לי מוקדנית בשם רעות שפנתה לבית העסק ואכן ביצעה את המתבקש ממנה לשביעות רצון אך מכאן ואילך כל מילה שניסיתי לפנות ולומר נפלה על אוזניים ערלות מתוך אי-רצון מוחלט אפילו לשמוע את בקשתי ולבדוק אם ניתן ליישמה. פניתי למוקדנית שוב עם בקשתי אך היא חזרה שוב ושוב בטון מונוטוני ובחוסר קשב מוחלט על דבריה, ביקשתי ממנה להעביר אותי לאחראית שלה כדי שאוכל לדבר איתה אך המוקדנית בשלה ובאותו טון עונה את אותה תשובה בלתי אחראית, אמרתי לה שיש לי את הזכות המלאה לדבר עם אחראית ושהיא במזיד לא מקשיבה וממשיכה לדבר אך היא לא נענתה לבקשתי ואמרה שאחראית תיתן לי את אותה תשובה ואין טעם להעביר אותי אליה. אני פשוט ה מ ו מ ה ומאוד מאוכזבת וגם כבר כועסת, זה מתן שרות? כך מנהלים את כרטיס האשראי שלי? ואת כספי? מישהו שם התבלבל ולרגע חושב שהוא מחליט עבורי איך לנהל את ענייני הכספיים? חוצפה בל תתואר.
עלבון ו סוג הנזק :
מיצוי ובדיקת המקרה עם אותה מוקדנית ספציפית. פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה