פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב בקשת הנפקת כרטיס לייף סטייל פלוס נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר בקשתי לכרטיס לייף סטייל פלוס של ישראכרט נתקלתי בסירוב,חשוב לציין שיש לי ולבעלי 4 כרטיסי אשראי מסוגים שונים של ישראכרט עם הורדות של כ 10000 ש"ח כל חודש אין לנו כלל בעיות כלכליות לא מבחינת עו"ש ולא מבחינת חסכונות. רציתי להנפיק כרטיס זה מאחר ואני קונה הרבה בסופר פארם במהלך השנה וכרטיס זה מקנה לי זיכויים לקנייה בסוף השנה.אני כבר כמה שנים מחזיקה בכרטיס לייף סטייל רגיל .נתקלתי בסירוב שלא מובן למה מבחינת ישראכרט וגם בחוסר שירות לאחר שטילפנתי בניסיון לברר למה,שוחחתי עם עינבר שלא חזרה אליי עם תשובות ולאחר שהתקשרתי שוב דיבר איתי אחראי בשם אלכס שלא הראה כל התעניינות לעזור וטען שהם החליטו שלא להנפיק לי כרטיס זה ושהם לא חייבים להסביר לי למה.חשוב לי לציין שאם הייתה בעייה מבחינה כלכלית לא הייתי מגישה את הבקשה לכרטיס ובמיוחדמלא פונה לאתר תלונה,יש לי 4 כרטיסי אשראי בשימוש יומיומי ועצוב מאוד לדעת שאני משלמת כל כך הרבה עמלות והחזקת כרטיס לחברה שמתייחסת ביחס כזה ללקוחה כמוני.
עלבון סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה