פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת ישראכרט, ביטלה את כרטיס האשראי שברשותי באופן חד צדדי, ללא מתן הודעה מוקדמת כמתחייב מכח הוראות החוק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ביום 7/5 התכוונתי לבצע שתי רכישות בחנויות בגדים, אולם לתדהמתי ולבושתי התחוור לי כי "הכרטיס חסום". נאלצתי לצאת משתי החנויות בבושת פנים ללא פריטי הלבוש שבחרתי, היות ואין ברשותי כרטיסי אשראי אחרים, ולא מזומן בסכום המבוקש, הגם שבשלב זה סברתי שמדובר בתקלה מקומית בלבד.
לאחר שיחה עם ישראכרט גיליתי כי הכרטיס שלי בוטל משום שתקופת זכאותו לכרטיס חבר הסתיימה מכיוון שהשתחררתי מצה"ל.
ביקשתי שיפעילו לי את הכרטיס לאלתר לפרק זמן לגיטימי בו אוכל להוציא כרטיס חדש או לחילופין שישלחו אחד חדש עוד באותו הבוקר .
בכל אותו הבוקר דיברתי רבות עם מוקד הנפקות ועם פניות הציבור שהבטיחו לחזור אלי באותו היום עם תשובה, אך הנ"ל לא נעשה.
על פי חוק כרטיסי חיוב:
4. סיום חוזה כרטיס חיוב
(א) הלקוח והמנפיק רשאים לסיים חוזה כרטיס חיוב בכל עת על ידי הודעה מצד אחד למשנהו.
(ג) הודיע המנפיק על סיום החוזה, יהיה מועד הסיום המועד שבו נמסרה ההודעה ללקוח.

כמובן שהדבר לא נעשה. נאמר לי כי בדר"כ נשלחים מכתבים ע"י עמותת חבר. רק חבל שחברת ישראכרט לא מתואמת עם שליחת המכתבים הזו. לאחר העוול שנגרם לי לא טופלתי לאלתר כלקוחה של ישראכרט במשך 3 שנים שנגרם לה עוול.
אינני יכולה למשוך כספים כבר יותר משבוע ונגרמה לי עוגמת נפש, מבוכה ובושה גדולה מאוד, גם בחנויות וגם מגורמים שונים אשר זכאים לכספים דרך הכרטיס אשר בוטל בניגוד להוראות החוק ובאופן חד צדדי. לשם המחשה, קיבלתי פנייה מחברת "פלאפון" על כך שכרטיסי חסום ומוצב לי אולטימאטום לחידוש הכרטיס ולתשלום החשבוניות.
בנוסף, לאחר שיחה נוספת עם ישראכרט לגבי מימוש הנקודות שיש לי בכרטיס, נאמר לי כי אוכל לממשן כמות שהן ללא תוספת כסף. ההיצע באתר של רכישות ללא תוספת כסף, שואף לאפס ויתר על כן לא ניתנה לי האפשרות והזכות לממשן כלקוחת ישראכרט מן השורה.

לא נותר לי אלא לציין שמדובר בזלזול בלקוח ממדרגה ראשונה.
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה