פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרבול בבמענה טלפוני לשירות לקוחות פרטיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
משום מה וללא הצדקה הודיעו לי כי הכרטיס שלי לא עבר במסגרת רכישה של ביטוח שעשיתי ברשת למטייל. ניסיתי להתקשר לחברת האשראי ונכנסתי לאתר שלהם. הם יעשו הכל כדי שלא תגיע לנציג שירות וזה כלל לא עומד על הפרק, חיפשתי מספרים נוספים ורק הופניתי למקומות אחרים. למשל כתוב להם באתר להלן מס' כולל לשירות לקוחות לעסקים ולפרטי ובפועל זה רק לבעלי עסקים. כמו כן המספר השני לא מאוייש. ואין לי דרך לבדוק מדוע נחסמתי
עוגמת נפש סוג הנזק :
שדרוג המענה הטלפוני,ופרסום המספר של המוקד פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה