|
|
|
|
|
|
הזמנת כרטיס - משלוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיס אשראי בערך לפני חודש וטרם הגיע אליי. קבעתי פעמיים עם חברת השליחים ופעמיים הם לא הגיעו. השבוע התקשרתי פעמיים לחברת השליחים והם טוענים שהכרטיס נמצא בסניף וצריך להגיע חזרה אליהם לפני שהם יכולים להגיע אליי אבל גם זה טרם בוצע. כרגע חוסר היכולת שלי להשתמש בכרטיס פוגע בי כספי כי יש הטבות בכרטיס שאינני יכולה להשתמש בהם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לקבל את הכרטיס בהקדם האפשרי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|