פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לפיצויי על בקשות חוזרות לפירוט. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשיחתי למוקד שירות הלקוחות של חברת אישרכרד,שוחחתי עם נציגה. בקשתי אליה הייתה לשלוח לכתובת הנכונה את פירוט כרטיס האשראי שלי כמו כל הנציגים הקודמים ששוחתי\נו,נמסר כי הכתובת שונתה ולא תהיה שום בעיה מכאן והלאה יגיעו המכתבים לכתובת הנכונה.חשבתי לנכון כי לאחר כל השיחות הנשנות אל החברה ובזבוז השיחות והזמן היקר שלי במשך 4 חודשים, ללא כל שינוי מצידם מגיע לי כלקוח ותיק סוג של פיצויי. הנציגה בדקה זאת וחזרה עם תשובה שלילית כי הם לא מפצים על סוג כזה של מקרה.ביקשתי לשוחח עם המנהל לגביי הפיצויי ולהפתעתי נשמע ברקע סוג של "גיחוח,ציחקוק" מהנציגה,שאלתי אותה האם היא פשוט צוחקת עליי,וענתה כי לא ואם יש לי תסכול אז אני "מורידה" אותו על הבו אדם הלא נכון.כעסתי כל כך שביקשתי מיד את המנהל השיחה הועברה לאפרת שכנראה אחראית משמרת,מסרה כי הדברים שנאמרו מפיה של אותה הנציגה ששמה שירן,יטופלו.אני לא יודעת איך יטופלו אבל מה שהיה ונשאר ברור מצידם זה שהם את שלהם עשו ושולחים אליי את 4 הפירוטים של כרטיס האשראי ללא כל פיצויי.שיחה זו הסתכמה בזמן של 50:00 דקות לכל היותר. על חשבוני כמובן.איפה הפיצויי על השירות הגרוע והרמת שירות הסופר גרועה???????????????
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה