|
|
|
|
|
|
אי קבלת בקשה לביטול חלקי של עיסקה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באוגוסט האחרון רשמתי את בני לקורס שחייה בן 12 שיעורים בבריכה ברגבים. לאחר 10 שיעורים מנהל הבריכה הודיע לי כי הקורס הסתיים וסרב לתת לבני את שני השיעורים שנותרו. מכיוון ששילמתי על הקורס ב- 3 תשלומים התקשרתי לישרכארט וביקשתי לבטל את התשלום האחרון. נאמר לי שיוכלו לבטל רק את המחיר היחסי של שני השיעורים שלא קיבלתי. לאחר מילוי טפסים והצהרה וחתימה שלי על טופס של ישרגארט קיבלתי מכתב המבשר לי כי בקשתה נישחת. הוצאתי מכתב נוסף ובו דרישתי לביטול החלק היחסי של עלות שני השיעורים ושוב קיבלתי את סרוב ישרכארט לקבל את בקשתי. ברצוני לציין, מה שגם ציינתי במכתבי לישרכארט כי במשך יותר מ- 20 שנה אני מחזיקה בכרטיס אשראי וזו הפעם הראשונה בה אני מבקשת לבטל עיסקה. חבל שישרכארט עושה יד אחת עם מעשה המרמה.
|
מרמה ובזבוז זמן למול הבירוקרטיה בישרכארט |
סוג הנזק : |
1. פיצוי כספי לפחות בעלות היחסית של שני שיעורים. 2. מכת התנצלות והסבר מחברת ישרכארט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|