פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה טלפונית בכרטיס אשראי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/12/2011 עברתי על חשבונות כרטיסי האשראי שלי בשנים האחרונות.
להפתעתי גיליתי כי מנינימרקט שכונתי שערכתי בו קניות לפני כשנתיים (עברנו דירה) השתמש בכרטיס האשראי שלי ושל בעלי אחת לחודש.
העסקאות שבוצעו היו טלפוניות ובסכומים קטנים של כ-100 ש"ח , פעם או פעמיים בחודש.
לצערי גיליתי את ההונאה רק עתה, פנינו לשתי לויזה ולישראכרט כדי לחסום את הכרטיסים.
חברת ויזה גבתה את כרטיס האשראי לאורך כל התקופה והחזירה לנו את הכסף אולם ישראכרט טענה שהיא יכולה לעזור רק בשלושה חודשים האחרונים !!!!
לשם מה יש ביטוח לחברות האשראי אם לא למקרים כאלו ?
האם תוכלו לעזור ?
כספי סוג הנזק :
החזר של 1,610 ש"ח פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה