פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה קולי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
כיום לא ניתן לקבל מענה קולי מנציג שירות דרך מוקד השירות הטלפוני של חברת ישרכארד!
בעת ההתקשרות המענה הקולי מציג בפנייך שתי אופציות :
האחת לקבל מענה דרך המענה הקולי בנתב השיחה , האופציה השניה הינה להשאיר פרטים ונציג יחזור תוך 48 שעות !!!
ממש חוצפה ! ראשית השארתי נתונים מספר פעמים ולא קיבלתי ולא שיחה חוזרת אחת ! אף אחד לא חוזר ואין שום דרך לקבל מענה אנושי !
שנית , מה קורה במידה ושאלתי/ בקשתי אינה יכולה להמתין 48 שעות ??? מה אז ???
הנושא הזה נמשך כבר מספר חודשים והוא לא יעלה על הדעת !
אודה לתשובתכם בהקדם .
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה