|
|
|
|
|
|
מענה קולי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
כיום לא ניתן לקבל מענה קולי מנציג שירות דרך מוקד השירות הטלפוני של חברת ישרכארד!
בעת ההתקשרות המענה הקולי מציג בפנייך שתי אופציות :
האחת לקבל מענה דרך המענה הקולי בנתב השיחה , האופציה השניה הינה להשאיר פרטים ונציג יחזור תוך 48 שעות !!!
ממש חוצפה ! ראשית השארתי נתונים מספר פעמים ולא קיבלתי ולא שיחה חוזרת אחת ! אף אחד לא חוזר ואין שום דרך לקבל מענה אנושי !
שנית , מה קורה במידה ושאלתי/ בקשתי אינה יכולה להמתין 48 שעות ??? מה אז ???
הנושא הזה נמשך כבר מספר חודשים והוא לא יעלה על הדעת !
אודה לתשובתכם בהקדם .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|