שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חשקה נפשי לבטל כרטיס אשראי ישרכארד.
התקשרתי ביום ה בבוקר.המתנתי בסבלנות זמן רב,לבסוף השארתי הודעה עם מס טלפון,והובטח שיחזרו עד השעה 21:00.
לא חזרו.
ביום ראשון סביב 18:00 קיבלתי שיחה מהודעה מוקלטת-אם אתה מעוניין בשיחה הקש 1.הקשתי.ואז שוב הוחזרתי להמתנה מעצבנת של מס דקות.
התייאשתי.
במקביל,פניתי במייל.תוך זמן קצר של יומיים,חזרו אלי טלפונית.הוסבר לי שעלי לשלוח פקס עם הודאת ביטול.30 דקות עם חיוגים חוזרים ונישנים,ולאחר מכן כפעם בשעה שוב-כלום.לא ניתן להעביר פקס.
אין שרות לקוחות,אין כלום.
|
|
|
|
|