|
|
|
|
|
|
אי ניפוק כרטיס |
נושא התלונה: |
יום חמישי 26 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע ימים קיבלתי הודעה מעמותת העטלף שבה אני חבר ,על אפשרות הזמנת כרטיס MASTERCARD CORPORATE במסגרת הסדר עם העמותה. כיום אני מחזיק בכרטיס מטעמכם במסגרת היותי עמית "חבר". הזמנת הכרטיס היתה על מנת שאוכל לנצל אותו ככרטיס כניסה לטרקלין דן בנתב"ג. היום הודיעה לי נציגה מטעמכם כי אני לא אקבל מבלי לפרט מדוע. מבחינתי מדובר על משבר אמון. אם אתם מודיעים לי כי איני יכול לקבל את הכרטיס הסיבה היחידה הינה כי אני לא לקוח טוב, אתם לא מאמינים לי, אני לקוח בעייתי.לכן אנני רואה שום סיבה אחרת והדבר מוביל אותי לבטל את הכרטיסים שאני מחזיק השייכים לישרארכד.
|
אי אמון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|