פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת דפי פירוט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי ולאישתי שלושה כרטיסי אשראי של חברת ישראכרט בערך חמישה חודשים,משום מה דפי הפירוט לא מגיעים מידי חודש אלא בכל חודש מגיע רק אחד או שנים פניתי לחברה מספר פעמים אך הם טוענים שלחנו ואם לא קיבלת בעיה שלך כאשר דרשתי לקבל העתק של דפי הפירוט נאמר לי שוב ושוב ע"י נציגת שירות ואחמש"ית שתוכל לשלוח לי בפקס של חודש נוכחי אבל עבור חודשים קודמים אצטרך לשלם 10 ש"ח לכל דף פירוט ואע"פ שכלל לא קיבלתי זאת,עבור הכרטיס של אישתי הבטיחו [לאחר ויכוח של חצי שעה לערך ]שכיוון שהייתה להם תקלה בכתובת ישלחו את דפי הפירוט שלושה חודשים אחרונים ללא תשלום אך מאז עברו חודש+ וכמובן שום דבר לא הגיע,
אני צריך להדפיס מאתר האינטרנט שלהם כל פעם דפי פירוט שאינם ברורים ובהירים כלל וכלל ובפרט שהחוק מחייב אותם לשלוח בצורה סדירה דפי פירוט סוג הנזק :
שישלחו לי את כל דפי הפירוט מזמן תחילת השימוש בכרטיסים עד היום וכמובן הלאה פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה