פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי חיוב בכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברשותי כרטיס אשראי ישראקרט מור,מסגרת 5000 ש"ח וכל חודש יורד לי 1000 ש"ח תשלום קבוע(ז"א אני יכולה לקנות רק ב1000 ש"ח בחודש).התשלום יורד ב15 לחודש.
אתמול 20.5. קומקום שלי בבית נהרס ונכנסתי לסניף אייס כדי לקנות חדש.בקופה הודיעו לי שכרטיס שלי לא עובר.ניסינו שוב ושוב ללא הצלחה.הרגשתי באותו רגע מבוחה,לא נעים שכרטיס שלך לא עובר וכל אחד מהלקוחות שמחקים לתשלום רואה את זה.חזרתי הביתה ללאקומקום,ונאלצתי לחמם מים לתינוק שלי בסיר בישול גם אתמול וגם היום בבוקר.
התקשרתי היום בבוקר לחברה לבדוק מה הבעיה ולמה כרטיס לא עובר.במענה ממוחשב נמסר לי שהתקשרות אחרונה למערכת היתה בחודש מרץ 2012.אני לא התקשרתי לחברה!פעם אחרונה התקשרתי בשנת 2011.נציגה ביקשה להמתינ והלכה לברר משהו.כשחזרה,שאלה אותי האם אני שיניתי הוראות לחיוב כרטיס.ברור שלא שיניתי שום דבר.אני לא קיבלתי שום תשובה ברורה,הנציגה אמרה לי שאני יקבל תשובה ברורה יותר תוך יומיים,החברה תצור איתי קשר.
אני בניתי אל הסכום הזה,אצלי כל שכל מחושב,ואתם משאירים אותי בלי אלף שקל שבישבילי זה סכום משמעותי.אני דורשת טיפול בזמן הקצר ביותר,תשובה מי נכנס לפרטים שלי ושינה לי הוראות חיוב ופיצוי אל הוגמת נפש (גם כשניסיתי לשלם בחנות וגם אל משעברתי בבית יומיים עם חימום מיים בסירים) ובזבוז זמן בחנות.
תןדה.
בזבוז זמן, סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה