פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איטיות יתר שבעטיה הפסדתי לקוחה וכסף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני ציירת, ובתערוכה שערכתי ביקשה לקוח לרכוש ציור שלי בשווי 3500 שקלים,בכרטיס אשראי.
פניתי לישראכרט לבקש להצטרף לשירותי סליקה, והיפנו אותי מאדם לאדם, מעובד לעובד, מפקס לפקס, קיבלתי תגובות ממכשירי פקס ש"יחזרו אלי" והכל נעשה כל לאט שאחרי חודש הלקוחה התחרטה ואני הפסדתי 3500 שקלים!!
בזבוז זמן, אמינות,עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה