פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחזרה כספית על עסקה שלא יצאה לפועל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש מאי ניסיתי לעבור לחב' הסלולארית גולן טלקום. קיבלתי הודעת שגיאה מהאתר שלהם ושאני אצור קשר עם נציגי השרות שלהם. לאחר טרטור רב ענתה לי נציגה שטענה כי יש אצלם תקלה היא רואה את הניסיון שלי לעבור אליהם כלקוח אולם התהליך לא צלח כי יש להם תקלה ושאני אנסה בעוד 4-5 ימים. לשאלתי באם אני יחוייב על כרטיס הסים בסך 39 ש"ח היא אמרה שלא היות והעסקה כלל לא יצאה לפועל. בחיוב של חודש יוני 2012 כן חוייבתי בסך 39 שח. לאחר כתיבת מיילים שלא ענו לאחר כמה ניסיונות הצלחתי לדבר על נציגת השרות שלהם שמסרה לי כי תוך שבועיים אני יזוכה. זה כמובן לא קרה. פניתי שוב ונאמר לי שאני יזוכה בחיוב כרטיס האשראי שלי בתחילת יולי 2012. זה כמובן לא קרה. פניתי לחב' ישראכרד וענתה לי הנציגה בשם דיאנה שאמרה לי שאין להם מה לעשות. כאשר התעקשתי היא אמרה לי להמתין וחזרה עם נציגה בכירה יותר בשם ליאל ששמעה את המקרה שלי ואמרה לי שהם לא מבטלים ולא מחזירים לי את הכסף.
אמרתי לה שהדבר בניגוד לחוק היות ולא התקיימה כל עיסקה ולא קיבלתי כל תמורה כתוצאה מהתקלה של גולן טלקום והיא אמרה לי להמתין ולאחר כמה דקות של המתנה אמרה לי שבררה ושאין להם מה לעשות.
חב' ישראכרד מתנערת מהאחריות שלה על פי החוק היות ולא התבצעה כל עיסקה ולא קיבלתי כל תמורה ובכל זאת הם מסרבים לבטל את החיוב.
החיוב אמור להיות תמורת כרטיס סים שכמובן לא קיבלתי היות וכלל לא עברתי לחב' גולן טלקום.
אז עכשיו המצב הוא שגולן טלקום מתעלמים ו/או מבטיחים להחזיר וזה לא קורה ואילו ישראכרד מתנערת ולא רוצה כלל לטפל בנושא.
וגם עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי + צרוף ריבית והצמדה + החזר כספי של 8 שיחות טלפון + החזר כספי על ביטול זמן של 6 שעות לטיפול בנושא. פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה