פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היי, אני מנסה להשיג אתכם כבר כמה ימים המענה הקולי שלכם מזעזע!
אם אני מחליטה להמתין על הקו למרות שזמן ההמתנה גבוה זו בעיה שלי ואתן לא יכולים להכריח אותי לנתק! השארתי הודעה בצור קשר באתר רק חבל שאתם לא חוזרים!!!!!
שוחחתי איתכם לפני כמה חודשים וביקשתי לבטל חיוב דרך הו"ק נציגה מסרה לי שבוטל ושאני לא אראה יותר חיוב זה אך מה?? אני כן רואה את החיוב! אשמח שתחזרו אליי בדחיפות!! תודה רבה
רחלי.

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה