|
|
|
|
|
|
היעדר אפשרות לדבר עם שירות לקוחות בטלפון |
נושא התלונה: |
יום שני 13 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום
התעוררה בעיה בחיוב כרטיס אשראי שלי שאת טיבה חפצתי לברר מול חברת ישראכרט. אבל, מתברר כי מנהג חדש בא למדינה, לא ניתן לדבר עם איש שירות בשיחת טלפון אלא מופנים לאתר אינטרנטי שבו משאירים פרטים ונציג שירות אמור לצלצל ללקוח תוך 24 שעות בימי עבודה. אכן, למחרת היום קיבלתי טלפון אבל זה לא עזר לפתרון המיידי של הבעיה מול נותן שירות. אני תוהה האם ייתכן כי לא יהיה מענה ללקוחות אלא אם כן יש ביכולתם לגלוש באינטרנט בכלל, ובנקודת זמן מסוימת בפרט. מה עם קשישים? מה עם מצב בו אדם זקוק לבדוק בעיה עם כרטיס האשראי שלו כי לא ניתן לחיבו בבית עסק ואין עם מי לדבר כך שהאדם נאלץ לא לבצע את העסקה או לא לשלם כי אין לו ברירה אחרת? אם זהו שירות הוגן והגיוני, אזי איני יודע בין שמאלי לימיני. נציגת השירות שדיברה איתי אחרי שהלנתי על כך באתר החברה ציינה בפני שזו החלטת הנהלה? אני תוהה האם חברי הנהלת ישראכרט מסוגלים לראות דבר פרט למאזן? האם אין להם סבא או סבתא או אימא שנתקלה בבעיה ברגע נתון ולא יכלה לקבל מענה? זאת שערוריה שמוטב היה שחוק ימנע ממנה מלקרות כי לא ניתן לסמוך על חברה עיסקית שתשית ליבה ללקוח במצב בו אין תחרות אמיתית. סוג כזה של התנהלות אסור שיקרה ומוטב שהחברה תשנה מדיניותה בהקשר.
|
חוסר יכולת להתנהל |
סוג הנזק : |
שינוי מדיניות החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|