|
|
|
|
|
|
חיוב לאחר בטול הכרטיס |
נושא התלונה: |
סלע הרצל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שהודעתי לחברת ישראכרט על ביטול הכרטיס אני מחוייב על סכום קרדיט שאני יודע מהו
שבוע ימים יום יום אני מתקשר ומשאיר הודעות ואני לא מצליח לקבל נציג ולא חוזרים אליי לאחר שאני משאיר הודעות עם טלפון נייד זמין 24 שעות
אני פוסל את חברה זו לאלטר
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|