פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת תשלום בזמן סביר לאחר ביטול עיסקה נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שדרות המלך חסן 11 כתובת:
מתחם ביל"ו סנטר קרית עקרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה15/9/2012 הזמנתי ארון בחנות אולימפוס רהיטים בצומת בילו ,
לדאבוני , החברה לא יכלה לעמוד בזמן באספקת המוצר , ונאלצתי לבטל את העיסקה . הודעתי כשבוע לאחר ההזמנה על ביטול וסיכמתי את העניין עם שלמה המנכ"ל , הם הבטיחו שכספי יוחזר תוך שבועיים עד 3 שבועות. אנו בתאריך ה24/9 וטרם הכסף הושב לחשבוני, התקשרתי לחברה והודעתי להם על כך. הם טענו שהאשמה היא על חברת האשראי, התקשרתי לחברת ישראכרט והם טענט שהענין בטיפול,
ככל הידוע לי בביטול עיסקה ,הזיכוי אמור להיות בהקדם ולא באיחור כה רב , השאלה מי פה האשם . ואם יש מקום להגשת תביעה על האיחור
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה