פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת אפשרות לקניות בצ'קים בבתי עסק נושא התלונה:
הלשטוק אפרים שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏28 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הפסיקו לאשר לי לרכוש בצ'קים בבתי עסק, בעל החנות הפנה אותי לחב' ישראכרט בטל:03-6364535 שהיא מאשרת את הצ'קים לבתי עסק ושם נאמר לי שזה עקב מידע שלילי שהעבירה אליהם חב' BdiCoface
היות ולא ידוע לי על שום בעיה בחשבוני ואף פעם לא חזר לי ש'יק פניתי אליהם כדי להבין למה נחסמתי?
לאחר שבוע קיבלתי מהם דו"ח עיון אשראי צרכני , כאשר אין בו שום מידע שלילי !!!
חזרתי לחב' ישראכרט ושם נאמר לי במחלקת פניות הציבור ע"י גב' סמדר שהיות ואני לא לקוח שלהם הם לא מוסרים מידע,
בכדי לפתוח את החסימה שלחתי לחב' ישראכרט דפי בנק / תלושים וכו' ואכן כרגע אני לא חסום.
תלונתי היא איך יתכן לחסום בלי הסבר כאשר כל חברה מפנה לשניה, ובפועל לי נגרם עלבון בחנויות וממשפחתי, עוגמת נפש עצומה ובריבות מיותרות, נזק כספי בחנות ... באשדוד וכדו', ובזבוז הרבה זמן יקר,
משהוא צריך לתת ע"ז את הדין או שיוכיחו לי שצדקו בחסימה, אבל לא יתכן לגרום לי כזה עוול בלי הצדקה.
אני הולך ע"ז עד הסוף ולא מתכוון לוותר!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה