פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נפלתי לתרגיל עוקץ בניו יורק וחברת ישראכרט מסרבת להכחיש עסקה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים,
נכנסתי לחנות שהכריזה על עצמה כחנות T-Mobile - על מנת לרכוש סים וחבילה לחודש.
המוכר בחנות סיפר לי החבילות הקיימות והסכמתי לרכוש חבילה בך 60 דולר.
המוכר לקח את כרטיס האשראי שלי אמר לי תחתום פה והביא לי קבלה בסך 399 דולר. הסתכלתי על המוכר ואמרתי לו "רגע סליחה מה זה 399 דולר זה לא מה שחתמתי עליו?"
המוכר קשקש שזו הצורה שכרגע עובדים בטי מובייל ושאני אקבל החזר עד יום שני על סך של כ334 דולר.
אמרתי למוכר שאינני מוכן לכך והמוכר לא הייה מוכן לשנות את הסכום והביא לי קבלה בה רשם שאני אקבל החזר לכרטיס אשראי על סך 333.16 דולר ביום שני.
שראיתי שאין לי דרך לבטל את העסקה, הסכמתי כי הייתה לי קבלה ביד.
ביום שני הלכתי לחנות מכיוון שהפלא ופלא לא הייה החזר - כשהגעתי לחנות איזה פלא אין חנות - החנות סגרה וברחה לאחר שעשתה תרגיל עוקץ - באותו רגע הרמתי טלפון לחברת ישראכרט והגשתי בקשת הכחשת עסקה ובנוסף שלחתי להם את הקבלה עם הכיתוב עליה שמבטיח לי החזר (הקבלה היחידה שהייתה בידי).
קיבלתי אימייל חזרה במקום טלפון שאומר שנפתחה הכחשת עסקה אבל מכיוון שזה נעשה בפס מגנטי יש להמתין כחודשיים לתשובה מחו"ל שמוכיחה אחרת.
הסברתי לנציג שגם אם עשיתי עסקה במקום - אין זה אשמתי שהוא חייב בסכום שונה ממה שחתמתי והובטח לי. ובאותו זמן שאלתי אותו מה יקרה אם בכל מקום אחר אני אתן למוכר לחייב סכום מסוים והוא יחייב פי עשר או פי מאה יותר ללא אישורי? איפה הביטוח של חברת האשראי?
לא קיבלתי תשובה על שאלה זו.
קיבלתי מספר פנייה וחיכיתי - לאחר כחודש קיבלתי מכתב הביתה שהמקרה שלי לא עומד בחוק כרטיסי אשראי (לא מבין למה) אבל שהם ממשיכים לפנות לחו"ל ומחכים לתשובה.
ב15 הגיעה תשובה אבל ישראכרט החליטו לא לחזור אלי כלל. שבוע אחרי זה התקשרתי בשביל לבדוק מה קורה עם זה - נאמר לי שיחזרו אלי לאחר החגים ושיש תשובה שלילית מחו"ל.
חזרו אלי לאחר החגים במייל ולא בטלפון עם תשובה של מצטערים חברת האשראי לא יכולה לעשות כלום.
שוב שאלתי "מה הלקוח יכול לעשות בפעם הבאה במידה ומחייבים אותו בסכום לא נכון (עוקצים אותו) וכל מה שיש לו זה קבלה שאומרת שהוא צריך לקבל החזר?" - הופנתי למנהלת שחזרה אלי יום אחרי.
המנהלת אמרה לי פחות או יותר אותו דבר - זו עסקה בפס מגנטי ומכיוון שיש להם חתימה שלי על לכאורה 399$ (שאני לא חתמתי - זה כנראה זיוף) אין להם מה לעשות - כששאלתי אותה מה עם הקבלה שעליה רשום שאני אקבל החזר לכרטיס אשראי עם המספר שלו עד יום שני - אמרה שזה לא מעניין את חברת האשראי וחברת האשראי היא לא כל יכול.
כששאלתי אותה "מה עושה בנאדם שמחויב בסכום שלא הסכים עליו ולא חתם עליו בחו"ל - איך חברת האשראי מגינה על לקוח שנגנב ממנו כסף?" תשובתה הייתה חברת אשראי היא לא כל יכול - זו לא תשובה לשאלה שלי.
אני מרגיש שחברת האשראי לא מבטחת את לקוחותיה ומאפשרת פירצה לכל רוכל לגנוב כספים מלקוחות בקלי קלות.
אני לא מבין אם זה היחס שלקוח של כרטיסי אשראי בישראל צריך לקבל. שהוא צריך לדעת שגונבים ממנו כספים בכזו קלות ויפחד להשתמש בכרטיס בעתיד.
אותה מנהלת הבטיחה לי את המנהל שלה שהיה אמור לחזור אלי היום ה30 לספטמבר - וכמובן המנהל לא חזר ומחר החיוב יורד סופית.

אני מרגיש שחברת האשראי מתנערת ממני, לא חוזרת אלי לטלפון, מנסה להתיש אותי בזה שהיא לא חוזרת אלי וגורמת לי לרדוף אחריה - זה יחס מזוויע שאני לא מאחל לאף לקוח.
אני מבקש להגיש תלונה זו נגדם, על עוגמת נפש ואי הצבת רשת בטחון ללקוחותיה בחו"ל למרות שהם מאפשרים להם להשתמש בכרטיסם הפרוץ בדרך כזו.
אני דורש לקבל את ההחזר הכספי המגיע לי.
כספי סוג הנזק :
החזר של 333.16 דולר כמו שהובטח לי על ידי בית העסק פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה