פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סונול מסרבים לזכות בגין נקודות הנוסע המתמיד לפי הפירסום נושא התלונה:
‏שבת ‏30 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הצתרפתי למועדון נוסע מתמיד אחרי שקראתי תקנון אל על ב 31.10.2013 כחלקמשפחות עם מעדון הנוסע המתמיד של אל על על כל קניות בסך 400ש"ח ברשת סונול באשרי ומזומן אני עמורה לקבל נקודה אחת במעודון נוסע מתמיד לפי פירסומת של אל על וסונול. העברתי את כרטיס המעדון בכל אחת ואחת מרכישות בתחתנות סונול שמשתתפות במבצע ,
במשך חודשים היתי במו"מ עם נציגי שירות לקוחות של אל על מיפי שלא קיבלתי נקודות נוסע מתמיד מיסונול, בסוף נתנו ליטלפון של גברת תרצה אושרי פלט בשירות לקולות סונול,ב7.1.2014 היתקשרתי(שיכות מוקלטות ) היא ביקשה לפקסס לה כול החשבוניות על קניות בסונול.
גברת תירצה אושרי פלט טענת שבכרטיסי אשרי של בנק דיסקונט שלמעשה הם כולם "מפטח דיסקונט" בתקנון אל על לא מצויין בשום מקום שלא ניתן לצבור נקודות באמצעות כרטיס אשרי דיסקונט לא ברור על איזה כפל מבצעים מדובר...לא היו דברים מעולם והנ"ל משולל כל יסוד ובסיס למה שמופיע בתקנון המעדון. פה הפסיקה הגברת אושרי לענות...
עם חברת אל על מכרה לי כרטיס נוסעה מתמיד בעזרת כרטיס אשרי של דיסקונט , היתה צריכה להזעיר את הלקות שדרך כרטיס הזה אני לא יכל לצבור נקודות של סונל וללעדקן את התקנון שלה בצורה שלא תשתמע לשתי פנים ולא בצורה חובבנית שכזו.
לסיום ראוי שחברת סונול תעשה בדק בית וסדר במה שקורה אצלה ,לא כידי לגרום ללקוחות הנאמנים להפגע - כי אנחנו פשוט מאוד נפסיק להיתאדלק בחברה... כיאין לנו שום תעלת בזה.
אני דורדת במיידיות לקבל כול הנקודות החסרות המגיעות לי כדין !,קניתי ושילמתי מי כספי בחודשים האלו יותר מי 1800ש"ח, אני דורשת שהצבירה תהיה קבועה כפי שמופיע בכול החשבוניות שברשותי ושאותן התבקשתי לשמור ולאסוף על די גברת תרצה אושרי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה