פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעינים ופרסום שיקרי נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
חברת סונול פירסמה על מחיר דלק מוזל ,בשעות הלילה עד תאריך ה- 31.10.2005.
בתאריך 31.10.2005 בשעה 23:20 תידלקתי בתחנה ביציאה מבאר שבע,אך לא קיבלתי ההנחה.
ששאלתי את המתדלק, הוא הצדיק את דרישתי,אך לא היתה לו תשובה ואמר שכנראה ביטלו את ההנחה.
אני מקווה שהעניין יטופל בצורה רצינית,בגלל העקרון שאנו הלקוחות לא פריירים.

לטיפולכם אודה.

בברכה
דני
כספי סוג הנזק :
טיפול שורש מול המפרסמים דברים ולא פועלים בהתאם למ פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
תמי רטיג- אחראית קשרי שם ותפקיד:
המבצע נערך בתחנות סונול,בדיוק כפי שפורסם בכלי התקשורת, בתאריכים 25.10
ועד 31.10 בשעות הלילה, בין השעות 22:00 בלילה ועד6:00 בבוקר.לכן גם נקרא "מבצע הלילה המטורף של סונול".המבצע הסתיים ב- 31.10 בשעה 6:00 בבוקר, כלומר בתום הלילה האחרון של חודש אוקטובר.
הלילה של ה- 31.10 גולש כבר לתאריך ה-01.11 , ולכן לא יכול היה להיכלל במבצע, ולא תוכנן להיכלל. אילו היה מתוכנן כך, היינו מפרסמים את המבצע עד ה- 01.11 .
בנוסף לכך,ב -31.10 בחצות שונו שוב מחירי הדלק בכל תחנות הדלק בארץ, וירדו, כידוע, ב- 10% לערך, כך שבכל מקרה, לא יכול היה המבצע להיערך בלילה זה, גם אם היינו מתכננים כך.
המבצע בוצע בדיוק לפי התכנון ובדיוק כפי שפורסם בכלי התקשורת!
סונול רואה בלקוחותיה ובשירות הלקוחות חשיבות ראשונה במעלה ולא תעלה על דעתה להתייחס ללקוחותיה בפחות מאשר כל הכבוד הראוי.
צר לי על כך שהלקוח מרגיש מרומה, אולם אני מקווה שלאחר ההבהרות, יבין
שאין כל בסיס לתחושתו.
אני מקווה שלקוחותינו ימשיכו לתדלק בתחנותינו וליהנות מהשירות, האיכות,
ומהמבצעים הבאים!


תגובה:
-------- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה