פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה ברכב על ידי עובד בתחנה נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אפריל ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שלמה המלך 1, ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני, ה-20/04/2015, הגעתי לתדלק בתחנת הדלק סונול אבן העזר, יצחק יוסף ובניו, בכתובת: רחוב שלמה המלך 1, ראש העין.

לאחר התדלוק, קיבלתי קופון לרחיצת הרכב ורציתי לממש אותו.

בזמן ההמתנה בפתח מכשיר הרחיצה, אחד העובדים של המתקן החל לרוץ באופן פתאומי לכיוון הרכב שלי ושמעתי "בום", הוא פגע ברכב שלי. יצאתי ושאלתי: "מה קרה? הכל בסדר?" הוא ענה שכן והמשיך הלאה.

כשסיימתי את תהליך שטיפת הרכב, נסעתי לביתי, וכשהגעתי ראיתי שהפנס הימני מאחור שבור-בדיוק במקום שבו פגע העובד כשרץ לעבר רכבי. (מצ"ב תמונות של החבלה).

פניתי למנהל תחנת הדלק, יעקב , וסיפרתי לו את שאירע. מנהל התחנה אמר שיש מצלמות במקום והוא יבדוק אם אכן זה מה שקרה. ניסה לחפש מעט, אמר שלא מצא, והתחיל לדבר בכעס ובגסות. יש לציין שהעובד הודה במעשה, הזדהה ומסר פרטים (הפרטים רשומים מטה).

בדבריו טען כי אין שום קשר שלו לנושא ועליי לפנות באופן אישי וישיר אל העובד שאחראי למעשה.

עליי לציין כי כאשר יצרתי קשר טלפוני עם יעקב, מנהל התחנה, וביקשתי לקבל פרטים אודותיו, כגון: שם משפחה, הוא סירב למסור זאת וניתק את השיחה.

נפגעתי מאוד מהזלזול והיחס הלא ראוי מצד מנהל התחנה כלפי האירוע.

ברשותי ישנם מסמכים רלוונטיים כגון:
צילום קבלה מתדלוק בתחנה מיום האירוע, תמונות הנזק לרכב, קבלה על תשלום תיקון הנזק במוסך, צילום ת.ז. של העובד.

להלן פרטי העובד שפגע באוטו:

שם פרטי: יוסף

שם משפחה: *******

ת.ז.: *********

טלפון: **********

******

תשלום עבור תיקון הנזק פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה