פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה על תשובתה הלא ענינית של גב' תמי רטיג-אחראית קשרי לקוחות של חברת סונול נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי באתר את תגובתה של אחראית קשרי לקוחות בחברת סונול על תלונתי מספר 1100. התלונה היתה על כך שסונול לא עומדת מאחורי פרסומיה.
לדעתי תגובתה של הגב' היא לא לענין אלא המשך של מריחה וכיסוי תחת.
אם פורסם מבצע עד 31.10.05 הכוונה לפחות עד התאריך הנ"ל בחצות.בשום מקום התאריך לא מסתיים בשעה 6:00 (בבוקר) של היום שהתאריך שלו פורסם.
התוספת לתגובה שמחירי הדלק שונו ב-31.10.05 בחצות לא קשורה לענין ,כיון שהדבר לא היה ידוע לסונול בזמן שפרסמו על"מבצע הלילה המטורף".
למרות ההבהרות של גב' תמי רטיג,אני כלקוח מרגיש מרומה עוד יותר-וחבל,דבר שגורם לי לחשוב לפני כניסה לתדלוק בתחנות חברת סונול..
עלבון סוג הנזק :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
תמי רטיג- אחראית קשרי שם ותפקיד:
צר לי על תחושתו של הלקוח.
"מבצע הלילה המטורף" - כשמו כן הוא.
הוא נערך בכל הלילות שבין 25.10.05 ל- 31.10.05 ,בין השעות 22:00 ל- 6:00 .
בלילות שבין 25 ל-26 ,26 ל-27, 27 ל-28 וכו' עד 30 ל-31 ועד בכלל.
בדיוק כפי שפורסם.
סונול עומדת מאחורי המבצע ותנאיו, ומאחורי הפרסום שניתן לו.
תגובה:
המבצע היה מוצלח מאוד, ועורר תגובות רבות מאוד וחיוביות מאוד אצל לקוחותינו.
ושוב- לדעתי, אין הצדקה לתלונתו של הלקוח, אולם אם זו תחושתו, אין לי אלא להצטער על כך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה