פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שברו לי מראה בשטיפה, עד היום לא החזירו לי כסף על התיקון. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרך חברון ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שטפתי את הרכב בתחנת סונול בדרך חברון ב"ש מזרחית לביג.
לא נמסר לי שום דבר בעל-פה או בכתב המשחרר את סונול מאחריות לנזקים שיגרמו לרכב.
המראה השמאלית נשברה מהשטיפה.
העובד חתם לי שאכן היא נשברה בגלל מכונת השטיפה.
המנהל אמר שיחזירו לי כסף אבל צריך אישור של ההנהלה.
תיקנתי את המראה ופיקססתי להם את הקבלה ואת חתימת העובד.
לא ראיתי ולו שקל אחד מאותם ה-200 ששילמתי בגללם לתיקון המראה.
מאז אני ממליץ לכולם להיזהר מסונול!
כספי סוג הנזק :
החזר פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי בן חיים- אחראית שם ותפקיד:
1. מאשרים בתודה קבלת פנייתו של מר יוסי רוזנבלום ומצטערים לשמוע על נסיבות תלונתו.
2. מברור שערכנו מול התחנה המוזכרת בפניית הלקוח לא התקבלה כל בקשה להחזר בגין הנזק הנטען.
3. הלקוח מתבקש להעביר ישירות את הקבלה ואת החומר הרלבנטי בגין הנזק לשרות לקוחות סונול לפקס מס' 09-8637950 על מנת שנוכל לטפל בפנייתו.
תגובה:
החזר כספי עם הצגת חשבונית .

בברכה,
אורלי בן חיים
אחראית שרות לקוחות סונול
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה