פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר בכרטיס אשראי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת בית עובד כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה- 26.2.2010 בשעה שמונה בערב נכנסתי עם רכבי מסוג יונדאי גטס (מס' רכב 49-351-62) לתחנת דלק סונול בצומת בית עובד. עצרתי את רכבי על יד אחת מן המשאבות בשירות עצמי והעברתי את כרטיס האשראי שלי לשם התחלת התדלוק. לאחר הזנת מספר תעודת הזהות שלי ומספר הרכב, התאפס המונה אשר על המשאבה ונתבקשתי שוב להעביר כרטיס אשראי על מנת להתחיל בתהליך התדלוק. כאשר ניסיתי בשנית להעביר את כרטיס האשראי, התקבלה הודעת שגיאה על הצג אשר על פיה כרטיס האשראי שלי נמצא בשימוש ולא ניתן להמשיך בתהליך התדלוק.
לאחר שניסיתי להעביר את כרטיס האשראי שלי ללא הצלחה עוד מספר פעמים, פניתי לאחד מהעובדים בתחנה. העובד ניסה לעזור לי אך אותה הודעת שגיאה שבה ונתקבלה על הצג. העובד טען שכרטיס האשראי שלי ננעל וביכולתו לעזור לי לתדלק במזומן. מכיוון שלא היה ברשותי סכום הכסף הדרוש יצאתי מתחנת הדלק מבלי שתדלקתי את רכבי.
בסוף החודש, כאשר קבלתי את פירוט העסקאות בכרטיס האשראי שלי הופתעתי למצוא חיוב בסך 202.93 ₪ בגין תדלוק בתחנת הדלק של סונול בצומת בית עובד על אף שבפועל תדלוק זה לא בוצע על ידי.
לאור האמור לעיל, אני מבקש לזכות את כרטיס האשראי שלי בסכום הנ"ל בהקדם האפשרי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי בגין החיוב המיותר פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה