פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מגעיל וחצוף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מעלה אפרים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי קרן הגעתי לראש השנה ליישוב מעלה אפרים שבבקעת הירדן ובכניסה ליישוב נכנסתי לתחנה בשביל לתדלק וחנות נוחות הייתה שם מוכרת שלא הייתה מוכנה לפתוח לי את המשאבה מתוך החנות למרות שרציתי לשלם במזומן ולא באשראי היה לי התנהגות מגעילה היא ישבה בחוץ עם סיגריה וקפה ולא רצתה לשרת לקוחות נוספים כשביקשתי שתייה חמה היא פתרה את העניין בכך שאמרה שאין חלב למרות שהיה בשפע כשהערתי לה היא החלה לקלל אותי ולדבר בוולגריות גם לאחר שביקשתי ממנה מה שמה ומה המספר של המנהל היא סירבה לתת לי אותו ורק במזל אחד הלקוחות נתן לי את שמה לעובדת קוראים שושנה ולפי הבנתי מהאנשים הסובבים שם שזה לא חד פעמי וזה דרך ההתנהגות שלה אני מאוכזבת ופגועה מהיחס ואני לא חושבת שהיכנס בעתיד לתחנה הזאת שוב לטיפולכם המיידי ....
השפלב ובזבוב זמן סוג הנזק :
פיטורים או העמדת העובד במקום פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה