פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל של מנהלת תחנת סונול בקרית ים נושא התלונה:
סולומון פיני שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תחנת סונול קרית ים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני עובד מדינהבמשרד מס הכנסה חיפה.בסוף יום העבודה לאחר אירועים רבים שהיו במהלך יום העבודה טעיתי ונכנסתי לסונול לתדלק וזאת בטעות היות וברכב שלי הממשלתי יש פזומט.
המתדלק תדלק את הרכב ופתאום שמתי לב שזה סונול ולא פז אך היה מאוחר מידי,למזלי התדלוק יצא 337 שקל ובארנק שלי היו 250 שקלים וביקשתי לתת את ההפרש בהמחאה היות וכבר היה ערב ולא היה לי מזומן יותר ,כמו כן הצגתי תעודת עובד רשות המיסים שלא יחשבו שאני איזה נוכל אבל מה שקרה אחר כך היה הזוי ביותר,משום מקום הופיעה אישה שהזדהתה כמנהלת התחנה בשם עירית או עידית ובצעקות כשמיסביב המון אזרחים צרחה,פשוט כך צרחה שאני ישלם או שהיא תקרא למשטרה,היא לא חיכתה שנייה וצלצלה למשטרה-פשוט לא מאמין שאני מספר לכם את זה,למזלי היה עובד של התחנה שניסה להרגיע אותה ,בנוסף שאלתי אותה אם יש כספומט בתחנה וענתה שלא,העובד פנה אליי בלחש ואמר יש בתחנה שלנו כספומט אל תאמין לה.
לבסוף בעזרתו של העובד ניגשתי לכספומט של התחנה ושילמתי הסכום לא לפני שהבטחתי לה שמנהלת תחנה היא לא תהיה,היא לא נורמלית,ככה לא מתנהגים והבושות שספגתי בתחנה הזו היו מעל הדמיון.בכל שארית חיי לא אדרוך במתחם הזה של סונול.בושה וחרפה לחברה שמחזיקה עובדת כזו. אבל יכול להיות שהיא קרובה של אחד הבעלים אחרת לא מבין את תהליכי הבחירה בסונול.
עלבון סוג הנזק :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה