פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בסונול לא מגיבים לפניות לא דרך אתר תלונה ולא דרך שום אמצעי אחר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

עדיין ממתין לתשובה מתאריך 19.11. סונול לא נאותים לענות.

להלן שוב הפנייה

שלום רב

הנני לקוח קבוע של תחנות הנוחות סוגוד של חברת סונות ומוציא מאות שקלים בחודש על קניות בתחנות הנחות. אין כמעט יום שאני לא קונה בתחנה וכן גם צוות העובדים שלי.

כחלק משותפות עם מועדון הנוסע המתמיד של אל על, על כל קניות בסך 400 ש"ח אמורה להתקבל נקודה אחת במועדון הנוסע המתמיד של אל על. העברתי את כרטיס המועדון בכל אחת ואחת מהרכישות ושמבוששו להגיע הנקודות פניתי במייל לחברת סונול.

תחילה ניסו לנפנף אותי אל על על, ולהגיד שהתקלה אצלם. מה שהתגלה כשטויות שכן סונול הם אלו שצריכים לתת הוראה לאל על לזכות את הנקודות בחשבוני.

בתאריך 10.10 ביקשה גברת תרצה אושרי פלט של כל הרכישות שבצעתי באמצעות כרטיס התן ביס שברשותי וכך עשיתי. הנ"ל נוכחה שחור על גבי לבן במאות השקלים שהוצאתי בחנות (עד עצם היום הזה). בתאריך 11.10 העבירה חברת סונול לאחר מיילים חוזרים ונשנים זיכוי של 3 נקודות כאשר נותרה יתרה של 185 ש"ח מהזיכוי + חודש אוקטובר שלם במלואו + חצי חודש נובמבר שלא זוכו. גברת תרצה אושרי טענה שיתרת הנקודות תצטבר לזכותי עד לזיכוי בחודש הבא.

בתאריך 28.10 קיבלתי מייל מגברת תרצה אושרי שטענה שכמחזיק תן ביס מגיעה לי צבירה של 800 שקל עבור נקודה אחת ושאדע שמעכשיו כך זה יהיה.

בתאריך 29.10 שלחה לי הגברת אושרי מייל סותר לחלוטין מהמייל ששלחה בדיוק יום לפניי ועכשיו טענה שכלל לא ניתן לצבור נקודות מועדון עם כרטיס תן ביס. כל פניותיי לקבל הפנייה מדוייקת למקום שבו רשום העניין בתקנון אל על לא נענו. חד משמעית לא מצויין שלא ניתן לצבור נקודות אל על עם כרטיס תן ביס, שהינו כרטיס אשר מחוייב בסופו של דבר באמצעות כרטיס בתשלום אשראי כך שכל הטענות של גברת תרצה אושרי משוללות כל ייסוד וכל הגיון שהוא.

בתאריך 30.10 לאחר פניות חוזרות ונשנות ותזכורות רשמה לי הגברת אושרי שהעבירה את פנייתי לגורם הרלוונטי בחברה ושיחזרו אליי. מיותר לציין שעד שלא פניתי בתזכורות שוב ושוב אף אחד לא חזר אליי וגם לא התכוון לחזור.

בתאריך 5.11 כתבה לי הגברת אושרי שהיא מפנה אותי לתקנון מועדון אל על וצבירת הנקודות. אין! ולא מצויין בשום מקום שלא ניתן לצבור נקודות באמצעות כרטיס תן ביס מה גם שלא ברור על איזה כפל מבצעים גברת אושרי מדברת. לא היו דברים מעולם והנ"ל משולל כל יסוד ובסיס למה שמופיע בתקנון המועדון. פה הפסיקה הגברת אושרי לענות והתבצרה בעמדתה זאת בניגוד לכל מה שהיא רשמה בעבר! תחילה רשמה שאני אכן צודק, אחר כך אמרה שנכון ניתן לצבור נקודות אולם רק על כל 800 שקל ולבסוף הפכה את הקערה על פיה ואמרה שבסוף לא ניתן לצבור כלל נקודות תוך שימוש בכרטיס תן ביס, דבר שהוא כלל וכלל לא נכון.

מעבר לכך:

1) אם הדבר נכון מדוע עד עצם היום הזה וברשותי עשרות חשבוניות מכל חודש אוקטובר ונובמבר בו כרטיס המועדון של אל על ממשיך לעבור במסופים דבר המעיד על צבירת נקודות!
2) מן הראוי שאם הדבר נכון אזי חברת סונול צריכה לעדכן את תקנון המועדון בצורה שלא תשתמע לשתי פנים ולא בצורה חובבנית שכזו.
3) לסיום ראוי שחברת סונול תעשה בדק בית וסדר במה שקורה אצלה. תמוהה העובדה שעל נקודות!!, דבר שלא עולה להם כלום הם גוררים את הלקוחות הנאמנים של החברה הלוך ושוב, סחור סחור, במקום להעניק נקודות שכלל לא עולות להם כלום! הדבר פשוט לא נתפס, מקומם ופשוט לא הגיוני בכל קנה מידה.

נתתי הוראה לצוות העובדים שלי ואני בראשם! להפסיק במיידית את הרכישות בכל תחנות הנוחות של סוגוד עם כרטיס התן ביס. אם חברת סונול איננה מכבדת את לקוחותיה ורק מפזרת ססמאות והבטחות לא ראוי שנקנה אצלה. הדבר פשוט לא הגיוני, לא נתפס ומראה על תעודת עניות רצינית לחברת סונול.

אני דורש במיידית לקבל את כל הנקודות החסרות המגיעות לי כדין! חברת סונול לא עושה לי שום טובה. קניתי ושילמתי במיטב כספי עבור כל הרכישות באלפי שקלים!!! בתחנות הנוחות. בנוסף אני דורש שהצבירה תהייה קבועה כפי שמופיע בכל החשבוניות שברשותי ושאותן התבקשתי לשמור ולאסוף על ידי הגברת תרצה אושרי.

ממתין לתשובתכם העניינית והרצינית סוף כל סוף (בתקווה)
כספי סוג הנזק :
לקבל במיידית את כל הנקודות החסרות של אל על + מנגנון מחושב שיחשב את כל הנקודות העתידיות פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה