פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוברי רחיצה לרכב שלא כובדו. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מתחם קניון הזהב-ראשון לציון. כתובת:
סונול-דקל הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כמספר חודשים רכשתי מספר שוברי רחיצה פנימית לרכב בתחנת הדלק-" סונול- דקל הזהב ", מתחם קניון הזהב. בזמן הרכישה נאמר לי כי אין הגבלת
זמן לשימוש בשוברים.
לפני כשלושה שבועות הגעתי לתחנה במטרה להשתמש באחד השוברים שברשותי, עבור רחיצה פנימית לרכב.
מנהל התחנה - מר חיים קליאוט , סירב לאפשר לי להשתמש בשובר ואמר: "הבעלים התחלפו, עכשיו אני המנהל פה ואת לא יכולה לשטוף באמצעות השובר."
כששאלתי:" מה אני אמורה לעשות עם השובר ששילמתי עבורו ? "
ענה בחוצפה: " לכי תשטפי אצל הבעלים הקודמים. "
בתום לב שאלתי: "איפה נמצאת התחנה של הבעלים הקודמים? "
התשובה שקיבלתי בזלזול ממנהל התחנה הייתה :" אין להם תחנה בכלל...."
ושוב סירב בכל תוקף לאפשר לי להשתמש בשובר שבידי.
יש לציין, כי התחנה אותה תחנה בדיוק, באותו מיקום, תחת אותו שם ושייכת לאותה חברה-סונול.
לטיפולכם אודה.

עלבון. סוג הנזק :
התנצלות בכתב על היחס המתנשא והמזלזל בלקוחות +אפשרו פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
תמי רטיג- אחראית קשרי שם ותפקיד:
תחנת סונול דקל הזהב, אכן החליפה בעלים בחודש ינואר 2006 .
מבצע השטיפה היה מבצע מקומי ופרטי שהנהיגו בעלי התחנה הקודמים בתחנה, ולא מבצע גורף של כל תחנות סונול.
הבעלים החדשים היו מודעים לשוברי השטיפה שניתנו ע"י הבעלים הקודמים, ולמרות שלא היו חייבים, ולפנים משורת הדין - כיבדו את השוברים, כשירות ללקוחות, עד סוף חודש מרץ השנה.
הלקוחות הקבועים של התחנה היו מודעים לכך, ודאגו לנצל את השוברים שברשותם עד סוף חודש מרץ.
כנראה שהלקוחה לא ביקרה בתחנה זמן רב, ולא הייתה מודעת לכך.
בלכ מקרה, אין הבעלים החדשים מחוייבים למבצע, ולאחר שתמו שלושת החודשים בהם כיבדו את השוברים של קודמיהם, הפסיקו את המבצע והתחילו במבצעים אחרים.
צר לי על צורת התשובה שניתנה ללקוחה, אם אכן כך נענתה. מנהל תחנה חייב לדעת לענות ללקוחות, גם במקרים שלקוחות אינם בהכרח צודקים, בכל הסבלנות והנימוס הדרושים. בזה נמדד שירות הלקוחות. ואם אכן זו הייתה תשובתו, אני מתנצלת בשמו ובשם סונול שאותה הוא מייצג.
תגובה:
לדברי בעלי התחנה הנוכחים, קיימים מבצעי שטיפה חדשים בתחנה, כאשר בכל תדלוק מעל סכום מסויים, ניתנת שטיפה חינם.
הלקוחה מוזמנת לתדלק בתחנה וליהנות מהמבצע החדש.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה