פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין עמדה לתדלוק עצמי והמחיר הוא המחיר הגבוה נושא התלונה:
פוירשטיין פרי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏16 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תחנת דלק , אריאל כתובת:
אריאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
רטיג תמר- אחראית קשרי שם ותפקיד:
בתחנת אשל השומרון, באריאל, ניתן שירות תדלוק עצמי ,במחיר מוזל החל מתאריך 01.04.06 ,עפ"י החוק. בתאריכים 16-17.05.06 - הוחלפו המשאבות בתחנה, כחלק מתהליך שדרוג כל תחנות סונול, וחיבורן למערכת מחשוב חדשה ומשוכללת של החברה. בתאריכים אלו אף הותקן שילוט בתחנה, המתנצל על אי הנוחות הנגרמת ללקוחות, בגין שדרוג המשאבות.
החל מה- 18.05.06 , משהושלמו העבודות, חזרה התחנה לתפקד בצורה מלאה, כולל המשאבה לתדלוק בשירות עצמי.
תגובה:
תחנת אשל השומרון, באריאל הייתה יכולה לסגור את שעריה ליומיים, באותם ימים של עבודות שדרוג המשאבות בתחנה, דבר שהיה גורם לאי נוחות גדולה לתושבי המקום. במקום זאת, המשיכה התחנה לתת שירות, בצורה הטובה ביותר האפשרית, תוך כדי שינוי כל המערכת הממוחשבת בתחנה, כחלק מתודעת השירות הגבוהה של החברה.
אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית שנגרמה לללקוח בעת התדלוק, אולם לתלונתו כאילו אין בתחנה שירות לתדלוק עצמי במחיר מופחת פשוט אין כל שחר ואמת.
הלקוח מוזמן להיכנס כיום לתחנה, ולתדלק בעמדה לשירות עצמי, להנאתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה