פרטי התלונה

תלונות בית חולים רמב"ם

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה טלפוני במרפ' פסיכיאטרית נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
חיפה בת גלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 3 שבועות יום לפני ביקורי במרפאה קיבלתי הודעה במשיבון בביתי שהרופא לא יהיה במועד הביקור ועלי ליצוטק קשר עם המרפאה לתיאום מועד חדש. כבר באותו יום ניסיתי וכך עד היום אני מנסה להתקשר אין מענה ולמרות שבכל הפעמים אני משאירה הודעות אני לא נענית בחוזר . האם לצורך קביעת תור צריכה הייתי להגיע למרפאה ? זה ממש מגוחך . יש שם "סוללת" פקידות במזכירות המרפאה , אף אחת מהן לא יוצרת קשר למרות כל הודעותי . דווקא במרפאה מסוג זה העוסקת בחרדות דיכאון ומחלות נפש אחרות הייתי מצפה לתגובה אפילו באותו יום . אגב אני נמנית על "לקוחות " המרפאה החל מ-4/08 והמצב אינו חדש לי , ולמרות מחאותי במשרד הקבלה הן טענו שהן עונות לכל השיחות ושוב ציידו אותי באותם המספרים שכבר יש לי .

בית חולים רמב"ם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה