פרטי התלונה

תלונות האוניברסיטה הפתוחה

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על דמי ביטול שלא בצדק. נושא התלונה:
פייברג סברה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני נרשמתי לקורס עיצוב אירועים בסניף ראשון לציון בטלפון.
התקשר עליי נציג והתחיל להסביר לי שבקורס לומדים הרבה דברים אבל העיקר הקורס זה באמת העיצוב בעצם מה שאני מחפשת. כשאמרתי לו שאני רוצה ללמוד רק עיצוב הוא אמר שהקורס הזה מתאים לי וכל השאר זה בונוס, אז הסכמתי להירשם ושילמתי לו דמי רישום בטלפון.
אחרי זה באתי לפגישה כדי לשמוע עוד פרטים או לא יודעת מה הם רצו וכשהגעתי הפקידה לקחה ממני רק צ'קים נתנה לי חשבונית ואמרה שזו סיימנו. אחרי שהתחלתי ללמוד בשיעור השני לא הגעתי כי הייתי חולה בשיעור השלישי הייה שיעור עיצוב, והמורה של עיצוב אמר לי חד משמעית שיש לנו רק 4 שיעורים איתו וכל מה שרציתי לקבל אני לא יקבל בקורס הזה.
בגלל זה אני הסברתי להם את כל הסיפור וביקשתי לבטל לי את הקורס, אחרי זה פקידה אחרת אמרה לי שיש קורס כזה שעוסק רק בעיצוב ומסתבר שהוא גם עולה יותר זול ב 4000 ש"ח אבל אין מקום לקורס אז אני לא יכולה להירשם עליו ולא יודעים מתי יהיה קורס כזה.
ופתאום מודיעים לי שאני צריכה לשלם על 3 שיעורים שהייתי בהם ועל זה אין לי בעיה אבל כשאמרו לי שאני מחוייבת לשלם דמי ביטול זה כבר לא מוצדק כי רימו אותי ושיקרו לי רק כדי שאני ירשם לקורס הארוך והיקר יותר, אז הגשתי ערעור וגם לזה קיבלתי תשובה שלילית. אני לא רואה סיבה שאני צריכה לשלם דמי ביטול כששיקרו לי ועבדו עליי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כסף פתרון נדרש :

האוניברסיטה הפתוחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה