|
|
|
|
|
|
גביית תשלום לא כדין |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פנחס רוטנברג 73 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.7.10 נרשמתי למכללת ר"ג האוניברסיטה הפתוחה בקבלה הראשית כשהגעתי הביתה רצוי לציין לאחר שעתיים לא הרגשתי טוב עם העסקה אז התקשרתי לבטל נאמר לי שאין בעיה ואפילו לא יגבו ממני שקל אחד לאחר שגבו 1290 שח בתאריך 13.9.10 כמעט חודשיים לאחר שיום יום התקשרתי לוודא לגבי המצב זיכו את חשבוני ב- 995 שח כשהתקשרתי לברר את המהות של החוסר אמרו לי שככה זה בביטול עסקה לאחר שנאמר לי במפורשות שאני לא יחוייב בשקל
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף ופיצוי עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
האוניברסיטה הפתוחה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אופירה לוי הברי מנהלת |
שם ותפקיד: |
שלום רב
האוניברסיטה הפתוחה לא גבתה ככל תשלום מסטו', הסטו' ביצע הרשמתו באמצעות מכללת ר"ג , מכללת ר"ג טיפלו בבקשתו של הסטו' ללא כל קשר לפנייתכם , הסטו' צריך לקבל החזר כספי דרכם.
המכללה כבר יצרה קשר עם הסטו' לצורך תיאום קבלת ההחזר |
תגובה: |
כרשום מעלה |
פתרון: |
|
|
|