פרטי התלונה

תלונות האוניברסיטה הפתוחה

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי של האו"פ בבקשה להקפאת לימודים ושימוש בשכ"ל הנותר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הכפר הירוק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

במאי 2009 התחלתי קורס אדריכלות ועיצוב פנים באוניברסיטה הפתוחה בשלוחת הכפר הירוק. התשלום עבור הקורס נדרש לשנתיים מראש ועלותו הייתה כ18 אלף שקלים.
כשנה לאחר תחילתו של הקורס וטרם נפתחה שנת הלימודים השניה, אחותי ילדה לידה מוקדמת אשר בעקבותיה היינו 3 חודשים בטיפול נמרץ פגים ולאחר מכן התברר כי הילדה סובלת משיתוק מוחין. עקב כך לא התאפשר לי להמשיך עם המסגרת האינטסיבית של הלימודים הנ"ל, הדורשים מלבד הגעה לשיעורים עצמם הרבה זמן עבודה בבית על פרוייקטים והגשות שעליהם בעצם מתבסס כל הקורס, שכן החלטתי שעזרתי לאחותי במצב החדש קודמת לכל.
את השיחה הראשונה בנושא ניהלתי בחודש אפריל 2010 באופן פרונטלי עם מנהלת הקורס, גברת בשם חביבה לבקוביץ, אשר הפנתה אותי למזכירת בית הספר דיפלומה (אליו קשור הקורס) ודרשה פניה מסודרת בכתב.
פניה בכתב נעשתה בחודש מאי 2010 לאותה המזכירה, ורד טביב, אשר עד חודש יולי 2010 זכתה להתעלמות מוחלטת, למרות תזכורות חוזרות ונשנות בנושא.
בחודש יולי 2010 פניתי בכתב לגברת תמי גוילי, מנהלת דיפלומה בית הספר ללימודי תעודה, עם העתק למר אלדד ברקוביץ, מנהל המרכז הארצי ללימודי תעודה. לחביבה לבקוביץ ולורד טביב. מכתב זה תיאר באופן מפורט ומדוייק את נסיבות פרישתי מהקורס, השתלשלות האירועים מאותו הרגע ואילך וכן את בקשתי אותה אפרט בהמשך.
פניה זו זכתה ליחס בתוך יומיים מתמי באופן אישי אשר הבטיחה כי הנושא יבדק מול חביבה וורד ותנתן לי תשובה בכתב בהקדם.
לאחר כשבוע וחצי קיבלתי מכתב בדואר שהודיע לי באופן לקוני כי פניתי נבדקה ואינני זכאית לקבל החזר כספי עבור זמן הלימודים הנותר.
אחזור ואדגיש כי בכל תכתובותי עם הגורמים שצויינו כלל לא ביקשתי החזר כספי אלא ביקשתי לעבור לקורס אחר, פחות אינטנסיבי שיתאים לצרכיי בנסיבות החדשות שנוצרו.
מאז פניתי פעם נוספת לגברת חביבה לבקוביץ בנושא והעלתי בפניה את חוסר שביעות רצוני מהטיפול הלקוי במקרה שלא נתן פתרון הולם לטעמי.
חביבה החזירה לי מייל בו מסרה כי קיבלה את הפניה וכי תחזור אליי טלפונית בימים הקרובים. כמובן שמאז לא שמעתי ממנה דבר.
לפני כמה ימים שלחתי מייל תזכורת ובו יידעתי אותה כי עודני מחכה לתשובתה.
לצערי, מנסיון העבר שפורט לעיל אינני מצפה לתגובה שתביא לפתרון מיידי ולכן החלטתי לבקש את עזרתכם.

בשולי הדברים אציין כי יש ברשותי את כלל המכתבים והתכתובות שפורטו בפנייתי זו אליכם.

תודה מראש,
שרון.
וגם.. עוגמת נפש. סוג הנזק :
החזר כספי ע"ס 10,000 שקלים (עבור שנת הלימודים השניה אשר לא התחלתי), או לכל הפחות שימוש בסכום זה לצורך רישום עתידי לקורס באותה האוניברסיטה עפ"י בחירתי. פתרון נדרש :

האוניברסיטה הפתוחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה