פרטי התלונה

תלונות בנק מסד

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מסדשעות פתיחה בנק מסד גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא הולמת של פקידה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
דיזנגוף 22 נתניה כתובת:
172 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הסיפור הוא ארוך אך אנסה לקצר-פקידה העונה לשם-שירלי עזרא-עוד בהיות חשבוני במצב ביניים בקשתי מהמנהלת ששירלי לא תהיה אחראית עלי היות ואין היא יודעת לדבר עם קהל.הדבר לא נעשה.והמנהלת עוד נתנה לה גיבוי שהיא פקידה טובה דבר שאין לי חילוקי דעות.ייתכן והיא טובה מבחינה פיננסית לבנק אך לא טובה עם קהל.בכל פעם שאני ממתינה בבנק אני שומעת שיש צעקות מהתא שלה עם לקוח.אנשים יושבים איתי ומותרים על תורם כאשר היא מתפנה ומחכים לפקידה אחרת.היא לא ענתה לי בטלפון יפה ובחוסר סבלנות,בטענה שיש אצלה לקוחות-דבר שהלוואי והיה כך-היות כשאני יושבת אצלה היא לא מפסיקה לענות לטלפונים(גם באם זה חלק מעבודתה)אבל אני יושבת אצלה כלקוחה.המצב החמיר ברגע שחשבוני הוגבל,ועל כך אין לי טענות היות ומנהלת הבנק דחתה את זה הרבה זמן.(עקב פציעת בן זוגי חזרו שיקים )גם כאן בתוקף תפקידה של אותה פקידה,לא קבלתי יחס הולם.לא מספיק שאני נמצאת בסיטואציה קשה,אני נתקלת בפקידה שלדעתי היא צריכה לשבת מאחורי הדלפק ולא לעבוד עם קהל.אותה פקידה נתנה לי מס' אופציות כיצד לשלם את חובי בבנק וקבעה איתי יום אחרון לתשובה.הגעתי כשבידי החלטה-ואז היא אומרת לי שמנהלת הבנק החליטה שצריך גם ערב.דבר שאין באפשרותי להשיג.אבל לא זה היא ענתה לי בצורה חסרת סבלנות,לא פעם גם בצורה תוקפנית,לפעמים רציתי להשחיל מילה ופשוט סתמה לי את הפה.אני יודעת שיש מס' לא מבוטל של לקוחות שאמרו לי שעזבו את הבנק וחלקם מתכוננים לעזוב מאי שביעות רצון מנהול הבנק.ויש שאמרו לי שלא רוצים להתלונן עליה כי עדיין צריכים לעבוד איתה.אני עובדת שנים עם קהל ובעיקר בגביה-אף לקוח שלי לא ניתקל ביחס כזה. לא חשוב באם אני בזכות גדולה או בחוב גדול את היחס אני צריכה לקבל אותו דבר.ותמיד היתה לי הרגשה שבאם החשבון היה בזכות גדולה היחס היה שונה.ותמיד היתה הרגשה שמנהלת הבנק פשוט רוצה לסנן אותי כלקוחה.אני בטוחה שיהיו לקוחות שיחלקו על הכתוב אבל אלה הם ודאי לקוחות שמצבם בחשבון הבנק טוב אז וודאי שלא נכנסו איתה לאימות.
עוד רציתי לציין שאני באתי במטרה לסיים את החוב ולשלם-אבל כל דבר שלא ניראה לה ישר ענתה לי-אז זה יעבור לתביעה משפטית.דבר שכנראה חשבה להפחיד אותי.אבל בתביעה משפטית מדברים יותר יפה ממנה ומגיעים להסדר.ואפשר לסגור בצורה יותר נאותה מאשר לאיים בתביעה.
תודה על תשומת הלב בקריאה.
מלכה.
עלבון סוג הנזק :
אני כבר הצעתי לשלם כל חודש סכום בלי ערב. פתרון נדרש :

בנק מסד שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הפנייה הנ"ל התקבלה ותועבר לברור ובסיומו הלקוח ייענה ישירות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה