|
|
|
|
|
|
המשך חיוב לאחר תום החזר ההלוואה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בנק מסד ממשיך לחייב את החשבון שלי כל חודש בכ- 1000 ש"ח, חודשים אחרי שסיימתי להחזיר את מלוא ההלוואה שקיבלתי ממנו לפני יותר משנתיים (על סך 20,000 ש"ח).
כאשר התקשרתי לברר היום ב-7.11.16 הנציג יעקב טען שהוא לא רואה שום חיוב וביקש שאשלח אליו בפקס את פירוט החשבון שלי בו מופיע החיוב בחודש אוקטובר האחרון. בגלל תקלה טכנית לא הצלחתי לעשות זאת וכל פעם שניסיתי להתקשר שוב נותקתי ללא מענה ולאחר המתנה מיותרת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
בירור מעמיק והחזר מיידי ומלא של החיובים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק מסד שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|